tirsdag 9. november 2010

Minimesse på Tjelta(Sola) 4. desember

Ja, nå har jeg meldt meg på en minimesse som skal være på Tjelta, nærmere bestemt på Havdurhuset den 4 desember. Dette er noe helt nytt for meg. - Å delta, altså. Skal bli spennende å stå bak bordet istede for å gå rundt i lokalet. Må si at jeg gurer meg litt. Tenker med gru på en annen messe jeg gikk på, hvor andre tilskuere kom med kommentarer "dette var ikke noe" eller "uff, nei, får det billigere i butikken". Men, jeg får  ivertfall en erfaring som jeg ikke har hatt før.

1 kommentar:

  1. Negative mennesker er sitt eget problem. Husk at det er frivillig og koster ingenting å komme in på MiniMessen. Overse de negative, og fokuser på å lytte til posetive tilbakemeldinger, så tror eg du vil huske det som ei trivelig messe ;-)

    SvarSlett