tirsdag 2. august 2011

Ubuden gjest

I går var det mandag, og min ukentlige tur på besøk til min mor. Jeg kom hjem rett før 23.00, og da ventet mine to tvillinggutter og min mann på meg. De holdt på med kveldsstellet, og skulle trekke for gardinene i stua, og der hang det... EN FLAGGERMUS!! Er nok litt vanskelig å se, da den er sort, og gardinene også er sorte.  De hadde tatt den i ett syltetøyglass og satt det opp ned slik at vi kunne studere den litt. Jeg har sett flaggermus før, men aldri på nært hold, og ALDRI inne i stua. Men det var en kjekk opplevelse i sommervarmen.


2 kommentarer:

  1. Ikke akkurat noen trivelig gjest å få i stua, men helt sikkert en anderledes opplevelse.
    Du får fortsatt ha en fin sommer med og uten flaggermus :-))

    SvarSlett
  2. Huch da hätte ich aber Angst.
    War ja noch klein ,und die machen auch nichts.Liebe grüße Karola

    SvarSlett