tirsdag 15. november 2011

Mitt siste troll til Sola julemesse

Dette er siste trollet som er klar til julemessa. Du finner alle sammen på www.nisserogtroll.net. Nå kan jeg slappe av og ta en siste sjekk på alle. Det har vært ei travel tid, men det er godt når det er i mål. På fredag skal jeg ut å rigge til på Røde kors-huset  på Sola. Mine tvilliggutter fyller også året på fredag, så jeg skal lage klar pizza til bursdagsselskapet. Heldigvis så blir de 14 år, så de skal ha en filmkveld her hjemme og klarer seg uten meg. (Fint sagt, de vil IKKE ha mammaen hengende rundt når de feirer bursdagen).  I tilegg, så skal vi ut å ha julebordsfeiring med naboene i gata vår. Jeg har tatt meg fri den dagen, siden det er litt mye å gjøre da.

5 kommentarer:

  1. Det var en skikkelig herlig kar :-)
    Du får ha lykke til både med bursdagfeiring å julemesse :-)))

    SvarSlett
  2. hei ønsker deg god jul på forhånd og du kan sjekke denne sidenfor julebord. det ville være en flott kveld ...

    SvarSlett