mandag 12. september 2011

sy ferie på hytta. Iskvilt

Jeg hadde 2 ukers sen ferie på hytta. Da la jeg nisser og troll tilside og startet på ett veggteppe kalt "iskvilt". Veldig spennende siden jeg aldri har laget noe så stort før. Var ganske kry og stolt da siste dagen kom og jeg hadde hele fremstykke ferdig. Nå er det bare quiltingen som står igjen + kantene. Men jeg er ikke fornøyd med ekkoquiltingen, så det blir nok liggende litt på vent til jeg får noen nye ideer om hvordan jeg skal gjøre det finest mulig. (Eller etter jeg har prøvd meg på andre prøvelapper).


JKatten min, Jerry ville også være med. Han fikk nok litt lite oppmerksomhet disse dagene. Da måtte jeg ta en spasertur ut med ham. Vi gikk tur i 3-4km hver dag. De jeg traff på lurte nok litt, siden jeg hadde en katt diltende i hælene på meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar