tirsdag 24. november 2009

Snart advent


Tida går så alt for fort. Det er bare noen få dager igjen til vi skal tenne det første adventslyset. Jeg har så mange planer, men dagene strekker ikke til. Med 4 barn i hus og full jobb, så mangler døgnet noen timer. Men jeg får kose meg så ofte jeg kan med bloggen og hobbyene mine. Jeg har fått bestilling på en nisse, så det er denne som blir ferdig først. Etterpå har jeg lovet å sy noen sminkepunger til de jeg jobber sammen med.(Etter Timotei sin beskrivelse). Jeg spurte om farge/mønstervalg, men de ville helst ha en lik min...
Får håpe jeg har nok stoff. Det blå dongeristoffet kommer fra en kjole som min mor har hatt. (Gjenbruk er en fin ting). Det er morsomt å se hvordan oppfatningen av mønster og stoffer forandrer seg når man bruker dem til noe annet enn opprinnelig.

2 kommentarer:

  1. Hei Jorunn og takk for hyggelig kommentar! Så hyggelig at nye kommer på besøk;)
    Du syr mye fint, og nissen din var jo bare super!
    ha en koselig dag og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Så fine ting du lager ! Fint med gjenbruk og sminkepungen er jo helt topp, nissen også;)
    Ha en fin adventshelg !

    SvarSlett