mandag 9. august 2010

Byferie i Kolding og 40års feiring.

Vi har hatt 3 dagers byferie i Kolding i Danmark. Vi reiste 21 juli og været var knallgodt og varmt. Torsdagen fyllte jeg 40 år, og vi var vi på tivoli i København. Jeg var ikke interessert i å feire dagen min med fest og masse folk, så da fant jeg ut at det passet godt å feire den med familien på tivoli. -snek meg altså unna:-). Tivoli var knallkjekt med mange kjekke ting. Jeg ble med på det meste som var, ble ristet og kastet i alle retninger, sto på hode i en eller annen bane og mange andre ting.. Fredagen reiste vi til grensen til Tyskland for å handle litt snop og brus,- det synes jo ungene var helt topp,-og det er merkelig hvor gode de er til å spare på brusen når det er deres egen.... Lørdags kveld reiste vi hjem. Vi tok båten fra/til Kristiansand.Selv om vi har båt her fra Tananger så synes vi den er så kjedelig at vi foretrekker båten fra Kristiansand.

1 kommentar:

  1. Så herlig måte å feire bursdagen sin ....GRATULERE med dagen som var. Forstår at du har hatt det bra, ha fortsatt en fin uke :0)

    SvarSlett