søndag 15. august 2010

Kattunger og misforståelser

Som skrevet tidligere, så har jeg 3 katter som jeg skal gi bort. En sort hann og to flerfargede hunner. Den sorte er blitt bortlovet til ei jente rett etter at de ble født. Jeg har ikke snakket med henne om kattungen på lenge pga. ferie, så jeg er fortsatt litt usikker på om hun fremdeles skal ha ham. Dette får jeg forhåpentligvis svar på i morgen, siden hun kommer hjem fra ferie da. Men i mellomtiden så har mine tvillinggutter på 12 spurt venner og kjente om de vil ha katt, og i dag fikk jeg plutselig beskjed: En gutt i klassen ville ha en katt, de hadde kjøpe kattedo, sand og mat, de manglet kun katten. Så viste det seg selvfølgelig at han vil ha den sorte, og hadde fått beskjed fra mor og far at de ikke ville ha en hunnkatt.
Så nå sitter jeg her, med en hannkatt, 2 som vil ha denne, hvorav en har kjøpt inn alt utstyr, og 2 hunnkatter som ingen vil ha....
Uff, dette ser ikke ut til å bli bra. Nå håper jeg bare på at hun som først ville ha den sorte katten, heller vil ha en av de 2 flerfargede. Det hadde vært helt toppers!!
Den ene som er flerfarget har en "melkeflekk" på det ene øyet. Hun har hatt det helt siden fødselen. Jeg trodde med en gang at hun var blind på det ene øyet, men det virker ikke slik. Denne flekken er blitt svakere med tiden, og jeg håper den forsvinner helt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar